05:39 | جمعه 28 ارديبهشت 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

صادرات نفت عراق

صادرات نفت از جنوب عراق جهش یافت
پایگاه خبری راد: عراق در ماه اوت رکورد جدیدی در صادرات نفت از بنادر جنوبی خود برجای گذاشت و ۳.۵۸ میلیون بشکه در روز نفت در ماه گذشته صادر کرد.
نفت صعود کرد
پایگاه خبری راد: قیمت نفت پس از اینکه در دو روز گذشته تحت تاثیر افزایش غیرمنتظره ذخایر نفت آمریکا و تشدید نگرانیها نسبت به اختلافات تجاری میان واشنگتن و پکن کاهش یافته بود، روز پنج شنبه در سطح بالاتری معامله شد.
مهمترین گلوگاه‌های جهان برای تجارت نفت کدامند؟
پایگاه خبری راد: در حالی که همه در بحبوحه تنشهای رو به رشد میان آمریکا و ایران به تنگه هرمز چشم دوخته اند، گلوگاه دیگری در طرف دیگر شبه جزیره عربستان اکنون خبرساز شده است.
تولید دومین صادرکننده بزرگ اوپک با ثبات ماند
پایگاه خبری راد: تولید نفت عراق با وجود گسترش اعتراضات در منطقه جنوبی این کشور که عمده صادرات نفت از آن انجام می گیرد، در سطح عادی انجام می‌گیرد.
صادرات نفت عراق افزایش یافت
پایگاه خبری راد: صادرات نفت عراق با عرضه بالاتر از پایانه‌های خلیج فارس و منطقه کردستان، طی ماه میلادی گذشته ۱۶۷ هزار بشکه در روز افزایش یافت و به ۳.۸۰۳ میلیون بشکه در روز رسید.
افزایش صادرات نفت عراق به آمریکا
پایگاه خبری راد: همزمان با توقف تدریجی صادرات نفت ونزوئلا و عدم رشد عرضه سایر نقاط آمریکای لاتین، موج جدید صادرات نفت ترش سنگین عراق به پالایشگاه‌های گلف کاست آمریکا آغاز شده است.
صفحه قبل | صفحه بعد